It's all about the homework

idag har jag mycket framför mig! eftersom jag snart tar studenten så har man
extremt mycket plugg dom sista veckorna nu! åhhh. blir tokig på sånt här,
varför lägger dom allt i slutet för jag fattar inte?! är helt kaos.
Har as mycket att göra idag så vet inte om jag kommer hinna blogga.
har ju lovat er den där t-shiten som jag skulle visa. Men den är inte
riktigt färdig än kom jag på haha. men lovar att visa den när jag blir klar
med den. :-) ska äta upp min frukost nu. sen blir det plugg ute på vår
balkongen i solen..
sen någon dag blir det nog städing för mig och älskling. Det blir ju dammigt
as snabbt åh.  Sen blir det inte bättre att man har svarta möbler. Ska försöka byta
ut dom en vacker det. aldrig mer svart! 


i want summe now!

Kommentarer
Postat av: LolliitaaH

Dagens blogg-tävling är uppe nu: http://lolliitaahproduction.blogg.se/category/tavlingar.html.



- Var med och tävla om en chans hos mig i Dagens blogg. Ju oftare du kommentarer, desto större chans har du. Ett tips: är att du klickar på: "skicka"-knappen tusen gånger..



När tävlingen avslutas så hör jag av mig :)

2011-05-08 @ 10:54:11
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/
Postat av: ida

jag tar också snart studenten. det är verkligen jättemycket nu! ha det bäst! <33

2011-05-08 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0